FoLLoW FoLLoW yE~

Register Masuk Micost Melaka


27 / 5 / 2012
Anak buah aku register masuk belajar..
aku sebagai pendorong semangat hantarkan sekali..
memandangkan family dia x biase jalan n tempat di Melaka ni..
aku macam biasa la..
jadi pemandu pelancong untuk mereka.. 

KELAKAR BILA...

aku dengan anak buah aku tu..
macam sebaya la..
sebab anak buah aku maturEd dan TINGGI dari aku..
huhuhuu.. saya pendek!!!


masa register tu..
aku beriya-iya tanya macam2..
sampai tempat register tu ingat..
aku pun nak masuk belajar sekali..
SEBAB??
sebab aku pkai formal macam aku nak masuk belajar sekali..
actually..
aku pakai macam ni..
nak bagi semangat kat anak buah aku tu..
anak buah aku ambil kos Diploma H.R
sebab semasa dia buat keputusan tu..
banyak kali tanya aku macam2..
oleh kerana dia cakap dia minat nak duduk office ni..
better dia ambil H.R..
dia suka mengadap laptop..
taip taip taip..
bagi aku ok la tu.
berbanding dengan aku..
yang suka kan kerja luar dan berjalan-jalan..(っ◕‿◕)っ ♥

selesai semuanya..
masa untuk hantar dia ke asrama..

mengejutkan!!!!
sebab.. asramanya.. DEKAT dengan umah sewa aku..
amboiiii... memang senang la..
aku nak ajak kuar makan-makan..
atau boring2.. nak ajak jalan2 Melaka ni.. HAHAHH!!
Sememangnya aku selalu Promote Melaka! (a♥‿♥a)

sebelum balik..\
singgah rumah Makngah di Klebang..
pekena ASAM PEDAS!!!

klau datang MELAKA..
jangan lupa makan ASAM PEDAS taw!!
terbaikkk!!! (PROMOTE LAGI)
dan jangan lupa singgah makan..
KUIH KERIA ANTARABANGSA MELAKA!!

aku rasa.. aku kena jumpa Ali Rustam..
lantik aku dalam pelancongan..
memandangkan aku ni suka bebenor..
JALAN-JALAN kat MELAKA..
hahaahah!!  ♪┏(・o・)┛♪

bila sudah malam.. 
mau balik...
Lebuhraya sudah JEM!!
mak oiiii..
kereta aku dah la manual!!
lahanat sungguh! haaha
apa-apa pun..
aku rasa berbaloi sebab..
aku bangga anak buah aku 
pilih untuk belajar dari kerja..
dapat luaskan pemandangan!
yang penting MAKAN!!!
wahahaha...

PROUD TO BE MALACCAN! (♥♥,)


No comments:

Post a Comment