FoLLoW FoLLoW yE~

Why Me??




Tempat : KLIA

Masa ni aku ikut hantar papa (pak uda) ke KLIA..
papa pergi mngerjakan Umrah..
dah nama KLIA..
confirm lah penuh & sesak kat situ kan..


sementara menunggu dgn cousin2 aku..
kami beramai2 duduk kat tepi sudut tiang..

tiba2..
datang dari mana..
aku tak perasan mat saleh ni muncul depan aku..

minta buat kan servey tentang layanan & flight KLIA..
maybe student or pkerja KLIA ni..
aku cuma pelik..
dalam KLIA ni..
punyer la rmai org...
kenapa dtg kat aku??
kiri kanan aku ramai gila orang..
sbb klau nak diikutkan..
tempat yg kami dduk ni terpencil..
cousin2 aku pun pelik..

mat saleh tu speaking laju..
aku cuma ckp..
"ok ok ok yes"(aku ni x pandai sgt speak english)
sambil belek2 kertas tu..
yg mana aku tak paham..
aku tanya cousin aku dan "Tanda" kat kotak2 dalam kertas tu..
lepas tu mat saleh tu dtg & ambil
kertas sambil senyum dan beredar..





No comments:

Post a Comment